Álmodozó

Hogy mi érzek most? Azt érzem ,hogy elárultak, hogy elárultam azokat, akik most mellettem voltak, hogy tényleg nem vagyok több egy egyszerű és esetlen fiúnál. Azt hiszem, én tényleg csak önmagamra gondoltam, s ez volt a vesztem.

Hogy mi érzek most? Azt érzem ,hogy elárultak, hogy elárultam azokat, akik most mellettem voltak, hogy tényleg nem vagyok több egy egyszerű és esetlen fiúnál. Azt hiszem, én tényleg csak önmagamra gondoltam, s ez volt a vesztem.

Mindig igyekeztem elérni, hogy elkerüljem  a megalázkodást, most pedig  megalázkodtam, vagy talán nem is megalázkodtam, csak előtört belőlem az ember,az, aki nem törne elő, ha nem meleg lennék, aki csak akkor jönne elő, ha heteró lennék. Én ma elsírtam magam az alteregó mosdójában, egy barátom vállán, egy másik barátomhoz bújva. Nem azért, mert gyenge vagyok, hanem mert szükségem volt erre az emberi reakcióra. Talán azt akartam, hogy érezzenek velem együtt, hogy simogassanak meg, hogy szorítsanak magukhoz. Nem vágytam másra, mint arra, hogy én azt kaphassam, amit egy olyan embertől várok ,akinek kimondom, hogy szeretem.

Nekem az érzelmek játéka, az emberi kapcsolat, noha elsőre nem is mutatom, szent dolog, amit nehezen tudok alakítani, de egy ember, egy társ pont arra van, hogy segítsen ebben, hogy magához öleljen, hogy úgy csókoljon meg, hogy az hordozza azt, ami nekem sokat jelent. Én nem csak egy testre vágyom, hanem egy emberre, aki a részem, aki egy darabkám, aki én vagyok egy másik világban. Aki ezt a bejegyzést el fogja olvasni, az tudja úgyis, miről beszélek.

Én sose tratottam magamat többnél annál, mint ami vagyok, én csak egy egyszerű fiú vagyok, vannak álmaim, céljaim és terveim, s ebben benne van az, hogy egyszer egy ember mellett, aki talán pont egy fiú lesz, boldog leszek.

Nem használom ki a  lehetőségeket, ezt mondták, de nem is akarom, én nem a lehetőséggel akarok élni, hanem azzal amit érzek, s azzal, amit más érez. A lehetőséget meghagyom másnak, az úgyis egy vak és üres dolog. Én álmodozó vagyok, aki az emberek között jár, aki embereket lát.

xoxo Maxen

2009.10.25. | 8 komment | Címkék: én

süti beállítások módosítása