"Álompasi" pasi

Ma felhívott. Azt mondta, a korábbi pasija maga volt az "álompasi"(!). Nyomatékosan! Elszégyeltem magam. Nem tudom miért. Aztán azt mondta, érzi a hangomban. Hát persze! Én is éreztem... Elcsuklott a hangom, megakadt. Nagy levegőt vettem, s mosolyogva mondtam, hogy álompasija mindenkinek van. Aztán előszedtem egy ostoba történetet, hogy az én "álompasim" blablabla. Próbáltam terelni, de csak nem változott a hangom.

Ma felhívott. Azt mondta, a korábbi pasija maga volt az "álompasi"(!). Nyomatékosan! Elszégyeltem magam. Nem tudom miért. Aztán azt mondta, érzi a hangomban. Hát persze! Én is éreztem... Elcsuklott a hangom, megakadt. Nagy levegőt vettem, s mosolyogva mondtam, hogy álompasija mindenkinek van. Aztán előszedtem egy ostoba történetet, hogy az én "álompasim" blablabla. Próbáltam terelni, de csak nem változott a hangom.

Úgy éreztem magam, mint amikor a kisfiúnak azt mondják, kap egy gombóc csokifagyit és egy gombóc eperfagyit. Megnyalja amúgy is csokis száját, aztán közlik vele, majd csak holnap kapja meg, s nem a kedvenc cukrászdájában. Azt hittem, tettem valamit, hogy ezt elmondta. Nem vagyok szőke, kékszemű, tipikus modell. Csak egy barna, kékszemű, átlagos fiú. Nem vagyok álompasi, csak egy srác a szomszédból. Van humorom, van eszem, van libidóm, de én hogy versenyezzek az "álompasival"? Egyáltalán kell vele versenyeznem? De ha meg nem kell, miért mondta el, s nekem miért akadt el a hangom?

Sajnos olyan vagyok, akinek az érzelmei kiülnek az arcára, akinek hangja érzelmei szerint változik, aki nyitott könyv. És most van benne pár kérdés, amit nem merek megfogalmazni, de remélem ő már tisztázta magában...pedig sejtem, hogy nem, hisz az "álompasi" 4-5 hónapja nem az ő pasija. Ő viszont nem az én pasim. Ördögi kör. Bosszant, elszomorít. Ott lebeg egy fantom felettem, pedig neki még nem is úgy létezem...talán ezért is hülyeség ezen agyalnom?

Én nem versenyezni akarok, én akarok maradni, aki vagyok. Engem magamért szeressenek.

 

xoxo Maxen

 

lehetnék álompasi, de nem vagyok.
lehetnék álompasi, de nem akarok.
lehetnék álompasi, de nem leszek.
lehetnék álompasi, de csak egy kedves és helyes srác vagyok.

lehetnék álompasi, ha lenne kinek.

2009.09.23. | komment | Címkék: én meleg álompasi

süti beállítások módosítása