Randi 1.0

Ma randiztam. Blogba ilyet sose írok, mivel félek, hogy a korai öröm üröm lesz, de ma ígéretet tettem, hogy mindezt megteszem.

Szóval emiatt kérem azt, hogy akivel ma randin voltam, ne is olvassa tovább. Azért kérem, mert ígéretet tett, hogy nem teszi, s én éltem a bizalmával, hogy a randiról írjak. S mivel én az érzéseimet is leírom ,s mivel én olyan vagyok, aki nem szereti kimondani azt, amit érez, s mivel egyáltalán nem akarom, hogy ezt az érzést az a bizonyos srác már az első randi után ismerje, ne olvassa tovább, hagyja itt, s zárja be az ablakot.

Ma randiztam. Blogba ilyet sose írok, mivel félek, hogy a korai öröm üröm lesz, de ma ígéretet tettem, hogy mindezt megteszem.

Szóval emiatt kérem azt, hogy akivel ma randin voltam, ne is olvassa tovább. Azért kérem, mert ígéretet tett, hogy nem teszi, s én éltem a bizalmával, hogy a randiról írjak. S mivel én az érzéseimet is leírom ,s mivel én olyan vagyok, aki nem szereti kimondani azt, amit érez, s mivel egyáltalán nem akarom, hogy ezt az érzést az a bizonyos srác már az első randi után ismerje, ne olvassa tovább, hagyja itt, s zárja be az ablakot.

----

Szóval a randi! Ha egyetlen szóba akarnám leírni, akkor az az lenne, hogy élveztem.  Ritkán van jó randi, feltéve, ha randinak hívjuk, de ez az volt.

Ma visszaolvastam, miket is beszéltünk msn-en, csak átfutottam, de akkor azt láttam, hogy szinte 3-4 napos kihagyások vannak 1-1 üzenetváltás között. Kicsit megrémültem, atya világ, miről fogunk mi a "randi" jelző alatt beszélgetni. Hát igazán meglepett! Kellemes csalódás volt. Kicsit félszeg indítás után, a kezdő szűz lány zavarával (részemről 10 perces késéssel, plusz egy bankautómata felkutatásával).

Aztán beültünk egy kellemes helyre, s kezdetét vette a  sörözés és eszmecsere. Szeretem, ha valakinek van humora, neki van. Néha feszegette a humor a határokat, de úgy vélem, van nekem is annyira humorérzékem, hogy poénra poénnal reagáljak.

Nem kívánom leírni a randit percről percre, nem tartozik senkire, csak rá és rám. De vannak pillanatok... Bementem  a mosdóba, ahol a csap körül kavicsok voltak, - nem vagyok kleptomániás, nem vagyok tolvaj, de - elemeltem egyet...két alternatíva van, és ha most olvassa ezt az a bizonyos srác, hát haladéktalanul szüntesse be, mert ez már az én titkom, ami mindenkire tartozik, kivéve rá, s mert ezerszer ígértettem meg ma vele, hogy nem olvassa el, ha én bejegyzést írok a randinkról...szóval az egyik lehetőség, hogy én ezt a fekete kavicsot, ha egynél, kettőnél, vagy nemtudomhánynál több randink lesz,  akkor, amikor úgy érzem, átadom neki. Viszont, ha én többet vártam ennél a randinál, mint amennyit ő adna, akkor ez a kavics a Dunában fogja végezni.

Ezért se merem leírni a randiaimat,  mert hiába a "majd hívlak" elköszönés, ez a"majd hívlak" mindig azt jelenti, hogy úgyse kereslek, csak napok múlva...talán...ejteni...

Nem vagyok én (talán...remélem) olyan kis naiv passzív fiú, aki hanyatt vágja magát az első randi után... inkább vagyok olyan fiú, aki vár egy következő lehetőséget.

Randin sose moderálom magam, sose akarom eladni magam egy kellemes, intellektuális és visszafogott "látszatMaxennel".  Humoros vagyok, nevetek, mosolygok (kicsit talán flörtölök is), ha pedig komoly témát súrolunk, hát komoly vagyok ,mindaddig, amíg a helyzet megköveteli. Alkalmazkodom a témák súlyához, tudom, mikor hogyan kell viselkedni, megtanultam, megtanították...igyekszem eszerint viselkedni.

----

A randi. Visszakanyarodva. Mindig van egy elvárásom, vajon tetszik-e? Vajon tetszem-e? Beszélgetünk-e majd, vagy beáll a 3-4 perces kínos csönd, amit utálok, és kényszert érzek megszakítani? Hát nem állt be, végig beszéltük az estét, az elején még voltak fennakadások, de könnyedén beszéltünk, mint két ember, aki egymást méri. Hogy tetszem-e neki? Azt majd ő eldönti. Hogy tetszik-e nekem? Azt hiszem, erre már válaszoltam. És hogy részemről lesz-e folytatása? Ez annak a függvénye, hogy kapok-e jelzést, hogy keres-e, hogy megbizonyosodom róla, nem csak egy jó este volt 2 korsó sörrel.

Addig is viszont a fekete kavics ott pihen a polcomon, hogy megfelelő pillanatban beteljesítse végzetét.

 

xoxo Maxen

2009.11.13. | 2 komment | Címkék: én ő gondolatok ismerkedés randi érzések érzés

süti beállítások módosítása