A Pletykafolytató

Captain elindította a pletykát. Nekem ilyen irányú tapasztalataim nincsenek, de a blogokból tudok valamit következtetni...

...azt azért hozzátenném, hogy a blog sokszor hazudik. Találkozni még azt hiszem, csak egy blogíróval találkoztam, de ő merőben ellentéte volt annak, amit leírt, s az, amit én láttam, ill. tapasztaltam, rémesen negatív és ellenséges képet festett az illetőről.

Tegyük hozzá, én voltam a naiv, hogy bedőltem egy gyerekesen megszerkesztett blognak.

Ezen kívül viszont csak az olvasás és a blogokban látott tartalom marad. Kedvenceim is vannak, olyanok is, akiket néha olvasok, olyanok, akik megosztanak, olyanok, akiket ritkán nézek.

Igazán 2 nagy kedvencem van, akiktől többet is olvasnék, ha írnának. Van olyan is, 2-3 ember, akiket viszont azért kedveltem meg, mert értelmes és kedves kommenteket írnak a blogomba.

A blogsablon nálam döntő súllyal bír. Egy olyan blog, aminek tetszik a skinje, sokkal hamarabb kelti fel a figyelmemet, szellős betűk, átgondolt és harmonikus színek, a gyári sablontól eltérő egyedi külső - ezek mind szükségesek... van olyan is, aki viszont a ló túlsó oldalára esik, s már-már túl sok a minden.

Tehát, egy embert ismerek, aki nem nőtt a szívemhez, jó páran vannak, akikre kíváncsi vagyok, sokan vannak, akiknek a blogja érdekel, s ha több ráfordítható időm lenne, rendszeres olvasó-kommentelő lennék, akik kint vannak az oldalsávomban, azoknak a kommentjei - legyen kedves, kritikus vagy ellentétes az én véleményemmel - örömmel veszem, ha megjegyzést írnak.

Jó barát, legjobb barát nehezen lesz bárkiből is, mert ahhoz rendszeres és állandó kapcsolatba kell kerülnie velem, ami viszont sok időbe telik. tetszeni nagyon nagyon kevesen tetszenek - talán 1-2 ember. Sok embert vettem át a blog kezdetekor a rendes Facebookomról a Maxenesre, de lassan hagyom, hogy szivárogjanak át a Maxenesről a rendesre az emberek.

Remélem más is folytatja a pletykát :)

xoxo Maxen

2010.10.23. | 5 komment | Címkék: blog meleg homoszexuális

süti beállítások módosítása