Szeretem, ha...

...átölelnek egy mosollyal,
...a felhők játszanak, és én a fűben feküdve nézhetem,
...a szél illata erősen belém kap, vagy gyengén megérint,
...a gondolatoknak ereje van,
...a vitorlások megtörik a hullámokat,

...viharos az idő,

...átölelnek egy mosollyal,
...a felhők játszanak, és én a fűben feküdve nézhetem,
...a szél illata erősen belém kap, vagy gyengén megérint,
...a gondolatoknak ereje van,
...a vitorlások megtörik a hullámokat,

...viharos az idő,
...szavak nélkül mondunk ki dolgokat,
...boldogok velem az emberek,
...mélyen a szemembe néznek,
...elismerik a munkámat,
...ha rámmosolyognak,
...valaki erős jellemű,
...tisztelnek, ha mindez megbecsüléssel párosul,
...éjszaka sétálhatok a folyóparton,
...víz közelében vagyok,
...fára mászhatok,
...szép dolgokat láthatok,
...kívánhatok,
...gondolhatok,
...mindig alkothatok,
...kimondhatom, hogy a barátom vagy,
...kimondhatom, hogy a szerelmem vagy,
...futhatok,
...ízeket kóstolhatok,
...beszélgethetek,
...kacaghatok,
...sírhatok,
...megborzonghatok,
...kellemes az illatom,
...frissen zuhanyztam,
...ajándékot kapok,
...örömet okozhatok,
...örömet okoznak,
...tanulhatok,
...valaki okos,
...én is okos lehetek,
...valakivel értelmesen vitatkozhatok,
...színházba mehetek,
...elvont művészi dolgon törhetem a fejem,
...egyszer lovagolhatok,
...egyszer zongorázhatok,
...merész ötleteimen valaki meghökken, majd meg akarja valósítani,
...minden mozog körülöttem,
...nincs központ, csak egy tekervényesen forgó áradat,
...nem unatkozom,
...terveim vannak,
...félve remélhetek,
...meghallgatnak,
...mindig lehetek,
...szeretnek,
...szerethetek.

 

 

 

xoxo Maxen

2009.09.22. | komment | Címkék: én szeretem

süti beállítások módosítása