Szembe jött velem az ingem

Annyiszor hallottam már ezt a kifejezést, és most velem is megtörtént. Nem is az volt a különös, hogy észrevettem, hanem, ahogy a srác reagált. Ibolya színű ing, egyszer csak megjelenik velem szemben a Sparban és integet. Mosolyog, hogy egyformák vagyunk.

Kiveszem a fülemből a fülhallgatót, s miközben elmegyek a fiatal pár mellett, amelyiknek a férfi tagja nagyot mosolyog, én is teli szájjal mosolygok vissza.

Nincs megrökönyödés vagy durci az ugyan olyan ing miatt. Sokkal inkább van valami titkos szövetség és összetartozás-érzés.

 

Ez a "szembe jött velem az ingem" eset bennem inkább egy kellemes nyomot hagyott, semmint sajnálkozást, hogy na bumm, egy ember a tömegből ugyan úgy öltözködött fel, ahogy én.

Én vagyok magamnak a stílus, s ezek szerint van stílus-társam ;)

xoxo Maxen

2010.05.31. | 2 komment | Címkék: stílus meleg öltözködés egyforma meleges

süti beállítások módosítása