A harmadik év

Ezen a héten ünnepeltük meg a harmadik évfordulónkat. Rengeteg minden történt ebben a három évben. Épp csak felköltöztem a fővárosba és belevetettem magam a meleg életbe, mikor megismerkedtem Pupákkal. Ebben az időszakban kezdtem el blogolni, így mindaz, ami a blogomban volt, a fővárosi életem, a felnőtté válásom mind a Pupákkal kezdődő kapcsolatom első lépései voltak.

2010. áprilisában túléltünk egy komoly válságot, ami majdnem szakítás lett, de végül még erősebbé váltunk. 8 hónapos együttjárás után költöztünk össze, 2010. augusztusában. Majd fél évvel később, 2011. májusában együtt utaztunk Londonba. Azt hiszem, ez egy sorsfordító utazás volt. Egyre jobban elválaszthatatlan kötelék alakult ki köztünk, bennem pedig életre kelt a bátorság és a vágyakozás.

Aztán augusztusban újra utaztunk, együtt nyaraltunk. Hatalmas élmény volt! Októberben újabb utazás, majd 2012. februárja hozta el a végső döntést, ami az első londoni út után egyre mélyebben fúrta bele magát a gondolataimba: költözzünk Londonba.

Májusban már készen álltunk, s 2012. júniusában már együtt ünnepeltük a királynő jubileumát, együtt fedeztük fel és laktuk be Európa fővárosát. Aztán egyedül maradtam, mert Pupák visszajött Magyarországra. Egyedül már nem is volt olyan szép a város, unalmas volt és nehéz. Felfedeztem a hibáit és a hátrányait, de nem akartam megkűzdeni vele, ezért úgy döntöttem, három hónap után én is vissza jövök. Akkor éreztem, hogy rám szakad Budapest, hogy betemet a szürkesége. Végül kimásztunk ebből a kutyaszaros helyzetből, feltöltődtünk egy hihetetlen amerikai utazástól, és rájöttünk, mindegy, hogy hol élünk, a világ elég nagy ahhoz, hogy folyamatosan mozogjunk, felfedezzük és megismerjük.

Minden hely, minden város, ahol megfordulunk, kettőnké. Budapest az otthonunk, ismerjük és szeretjük (én többnyire inkább csak megtűröm az itt élő embereket), London a szívem csücske, a mi közös városunk. Los Angeles pedig a felfedezésre váró közös célunk.

Idén már a negyedik közös karácsonyunkat ünnepeljük, a harmadik normand fenyőt állítjuk fel, Ismét nem tudom, hogy miylen ajándékkal lepjem meg Pupákot. De ezt tudom, hogy ez a karácsony is klassz lesz, mint a többi. Aztán jön egy újabb év. 2013-ban nem akarok utazni, úgy döntöttem, tanulni fogok. Újrakezdem az egyetemet (vagy ha nem is ősszel, de 2014-ben). Csak még azt nem tudom, mit tanulok majd.

Homályos a jövőm, nem tudom, mit is szeretnék és hogyan, csak azt tudom, hogy Pupák mellett.

xoxo Maxen

2012.11.25. | 4 komment | Címkék: blog én évforduló Pupák

süti beállítások módosítása