Összhang

Olvastam egy személyemnek szóló e-mailt, mely kitér Pupákra is. Összhangról ír. Hamarosan két hónapja vagyok együtt Pupákkal, s ma az ágyban fekve végigondoltam, mit is érzek, mit is gondolok.

Olvastam egy személyemnek szóló e-mailt, mely kitér Pupákra is. Összhangról ír. Hamarosan két hónapja vagyok együtt Pupákkal, s ma az ágyban fekve végigondoltam, mit is érzek, mit is gondolok.

Volt egy rövid kis időszakom, amikor eldöntöttem, az az 1-2 hónap a "kiélésről" szól majd. Olyan vicces ez a szó, vagy inkább nevetséges, de mégis jelent valamit.

Ha belegondolom, hogy sokan még mindig fiatal, tapasztalatlan kis sihedernek tartanak a melegek között, akkor bőszen hadakozom, s máglyát építek, hogy megégessem azokat, akik ezt mondják. De ha belegondolok, mélyen legbelül érzem, hogy igazuk van, mit adhatok én egy srácnak?

Hát szerintem ez így elég nehezen megfogalmazható kérdés. Miért lenne más egy lány egy fiútól? Miért akarnék mást adni egy lánynak, mint egy fiúnak? Egyáltalán nem gondolkodom azon, hogy megváltoztassam azt, ami én vagyok, hogy az egyik nemtől áttérve a másikhoz alkalmazkodjam.

Én nem fiúban vagy lányban gondolkodom, hanem egy emberben, akinek maximumot akarok adni. Ezért se ment az a "kiélés". Tapasztalatom van, hogy milyen sráccal lenni, hogy milyen lánnyal lenni, s tudom, hogy nem csak szexben lehet jól teljesíteni, az csak egy része annak, amit adni lehet. Szeretem reggelivel ébreszteni a barátomat, süteménnyel meglepni, elhívni cukrászdába vagy moziba. Forrócsokival sétálni, vagy csak egyszerűen összebújva aludni.

Komoly fiatal férfi vagyok. Rendelkezem önbizalommal és magabiztossággal, céltudatos vagyok. Olyan párra van szükségem, aki nem hátráltat semmiben, aki mellett kibontakozom, s nem a földről figyel, ha a magasba emelkedem.

Pupák ilyen. Érzem azt a bizonyos összhangot. Érzem, hogy evez helyettem, ha én kifáradok. nekem ilyen ember kell, aki már benne van abban a rendszerben, amiben építi a saját világát, s mely világ majd összeér az enyémmel. A reggeli mélázásomban arra jutottam, hogy Pupák, noha a távolság néha okoz bennem egy kis félelmet, mégis olyan ember, aki mellett horgonyt vetettem.

 

xoxo Maxen

2010.01.12. | 3 komment | Címkék: szerelem összhang pupák

süti beállítások módosítása