Egy éve a meleg-blogok között

Egy évvel ezelőtt, mikor az első barátom, akivel jártam, dobott, akkor fogalmazódott meg bennem, hogy egy meleg blogot kellene indítanom.

Akkor még aktív voltam és heteró. Nem ismertem el, hogy bármikor is meleg leszek, azt se, hogy passzív. Aztán lassan szembenéztem önmagammal. Először uni lettem, majd csakhamar passzív, végül úgy gondoltam, bi vagyok, majd meleg. Bár a lányok még most is képesek felizgatni, nem tudom hosszútávon elképzelni magam lány mellett.

Egy évvel ezelőtt, mikor az első barátom, akivel jártam, dobott, akkor fogalmazódott meg bennem, hogy egy meleg blogot kellene indítanom.

Akkor még aktív voltam és heteró. Nem ismertem el, hogy bármikor is meleg leszek, azt se, hogy passzív. Aztán lassan szembenéztem önmagammal. Először uni lettem, majd csakhamar passzív, végül úgy gondoltam, bi vagyok, majd meleg. Bár a lányok még most is képesek felizgatni, nem tudom hosszútávon elképzelni magam lány mellett.

Szóval egy éve indultam, ártatlan és érintetlen srácként. Egyszer valaki azt mondta, nem kellek neki, mert már nem vagyok ártatlan és érintetlen. Pedig annak érzem magam, csak már másképp viszonyulok a dolgokhoz. Másképp reagálok a melegektől jövő ingerekre.

A blog ebben sokat segített. Megmutatta, mi a véleménye másoknak arról, amit rejtegetek. Itt szabadon írhatom le az érzelmeimet, szégyen nélkül. A blogban, arctalanul és névtelenül nem vagyok több, mint egy összetett mondat. Mégis sokat jelent, hogy elmondhatom, elolvassák és tanácsot is kapok. Néha tanulok is belőle.

Igyekszem alakítani is a blogomat, hogy ne csak egy szürke folt legyen a sok színes kavalkád között. Jelentése van mindennek, ami itt van, a színezett elköszönésnek, az aláírás alatti fekete megjegyzéseknek, a zenéknek, a képeknek, a címeknek, a neveknek, az eseményeknek, annak, hogy milyen stílusban írok.

Igyekszem egységesíteni A legnagyobb Riválist. Azt akarom, hogy akkor is kapcsolódjanak egymáshoz a bejegyzések, ha rólam vagy általános meleg dolgokról szólnak. Igyekszem az olvasást élménnyé tenni. S ezúton köszönöm az elmúlt egy év olvasóinak bizalmát, köszöntöm az új olvasókat, s köszöntöm a blogtársakat!

Maxen vagyok, Maxen voltam, Maxen leszek.

 

xoxo Maxen

2010.03.02. | 5 komment | Címkék: énblog blog blogger én rivális

süti beállítások módosítása