Britney-n voltam!!!

Furcsa, hogy nem járok koncertre, nem is szeretem a koncerteket, nem is vágyom rájuk, de amikor a Britney Koncertre kaptunk jegyeket, elmentünk, s azt kell mondjam: megváltozott a véleményem!

Az indexen azt írták, Britneyt felvállalni egyet jelent a szabadsággal! Azt hiszem, egyet kell értenem. Amikor elindultunk, szándékosan nem "buzisan" mentem. Egyszerű fekete kapucnis pulcsi, sötét póló és kék farmer. Arra számítottam, anyukakísérte 11-12 éves kislányok között fogok majd átbambulni. Ehhez képest, többségében tinédzserek, fiatalok és srácok is voltak!

Még sose voltam  a Budapest Arénában. Belülről nem egy nagy szám...talán, még a hangzása se az, de ehhez nem értek. Nekem voltak fenntartásaim, hogy az akusztika vitatható. Meglepő volt, hogy csak egy DJ és egy Destinee&Paris "előzenekar" volt. Számítottam 3-4 csapatra. A színpad előtt hatalmas tömeg volt. Sötétség. A tömegben pedig mindenhol kijelzők világítottak "Mint mindenszentekkor a temető".

Nem tudok átsiklani az embereken, akik ott voltak. A büfénél 2db 17-8 éves leányforma állt előttünk. Konszolidált, átlagosan szép szomszéd-csaj külsővel, akik megbotránkoztak, meglepődtek, fennakadtak a szerintem is túlzás vietnami melegeken. Enyhén voltak feminimek, de Istenem! Mi ez a balkanizmus?

Ez az egy nem tetszett! Egy Britney Spears koncertre fiatalok mennek, akik a nyugati popkultúra iránt érdeklődnek, mit kell meglepődni pár melegen? Akik amúgy se megbotránkoztatóak voltak, inkább gázak...

A koncert maga nagyon jó volt. Látványos és merész! Viszont hiányzott Britney. Kaptunk helyette egy illegő-billegő, kiégett nőt, aki unja az egészet. Bele fért volna kicsit több tánc és kevesebb playback. Züllött korszaka előtt is kapott emiatt keményen, s az utóbbi néhány év, a gyerekpottyantgatás is meglátszott rajta...legalábbis ahonnan mi néztük. A táncosok viszont kitettek magukért. A zene, a tánc és a látványelemek vitték a hátukon a showt, Britney pedig adta hozzá az arcát. Többet nem.

Az Aréna közepén voltunk, de 10 perc után szakadár módon előre törtünk 2 szektort. Néha csak néztem, hogy milyen látványos, máskor pedig, az átöltözés idejét kitöltő videón csak "unatkoztam".

Aztán jött a vég. Mindenki forgolódott, és kerek szemmel kérdezte, hogy The End???

Hosszú percek teltek és múltak, már sikongattak, lábakkal dörömböltek (én is, mint állat).  Aztán jött Britney. Tüzijáték, utolsó nagy mindentbele tánc, playback és görögtűz, angyalszárnyak.

Fantasztikus volt! Én, aki sose voltam koncertrajongó, sose voltam Britney rajongó és az ilyen dolgokat nem is élvezem...tényleg beleláttam a melegség szépségét, a csillogást és a lángolást. Azt az egyet viszont nagyon sajnálom, hogy nem vittem kamerát, szívesen megörökítettem volna...aztán youtube ;)

xoxo Maxen

2011.10.01. | 6 komment |

süti beállítások módosítása