Üzenet minden homofóbnak!

Kedves Te!

 

Nem vagyok buzzancs, ez az első megjegyzésem, nem vagyok SZDSZ-es, ez a második megjegyzésem, tovább nem vagyok "magyarellenes", ez a harmadik megjegyzésem.

Sőt, konzervatív(liberális) jobboldali vagyok (Magyarországon ilyen pártot nem tudok beazonosítani). Egészségesen nacionalista vagyok. Szeretem a hazámat. Magyar vagyok és európai. Saját véleményem van, amit megvédek, saját gondolataim vannak, aminek hangot adok. Nem vagyok opportunista, nem vagyok rendszerellenes. Hiszek a demokráciában,  a jogállamiságban, abban, hogy kimondhatom, utálom Morvai Krisztinát(!!!), Kóka Lászlót(!!!), Gyurcsány Ferencet, Orbán Viktort, Vona Gábort. Hiszek abban, hogy meleg vagyok, és ezért bárki nevezhet homárnak, buzinak vagy homokosnak. Hiszek abban, hogy erre én válaszolhatom azt, hogy igen, az vagyok.

Kedves Te!

 

Nem vagyok buzzancs, ez az első megjegyzésem, nem vagyok SZDSZ-es, ez a második megjegyzésem, tovább nem vagyok "magyarellenes", ez a harmadik megjegyzésem.

Sőt, konzervatív(liberális) jobboldali vagyok (Magyarországon ilyen pártot nem tudok beazonosítani). Egészségesen nacionalista vagyok. Szeretem a hazámat. Magyar vagyok és európai. Saját véleményem van, amit megvédek, saját gondolataim vannak, aminek hangot adok. Nem vagyok opportunista, nem vagyok rendszerellenes. Hiszek a demokráciában,  a jogállamiságban, abban, hogy kimondhatom, utálom Morvai Krisztinát(!!!), Kóka Lászlót(!!!), Gyurcsány Ferencet, Orbán Viktort, Vona Gábort. Hiszek abban, hogy meleg vagyok, és ezért bárki nevezhet homárnak, buzinak vagy homokosnak. Hiszek abban, hogy erre én válaszolhatom azt, hogy igen, az vagyok.

Sőt, hiszek abban, hogy utáljon, vagy szeressen, vagy csak simán ne érdekeljek senkit vagy épp valakit, ennek mindenki hangot adhat. Hiszek abban, hogy mindenki saját erkölcsi és morális meggyőződése szerint hangot adhat véleményének.

-----

Van az az orstoba, elvakult nézet, miszerint, aki meleg, az csak és kizárólag baloldali, SZDSZ-es vagy MSZP-s, magyarellenes, vagy legalábbis a Magyar Köztársaság deformiátásáért, erkölcsi zülléséért munkálkodó buzzancs.

Ezúton üzenem azoknak, akik belém egy ilyen személyt látnak, hogy tökéletesen az ellenkezője vagyok ennek  a képnek.  Nem bizonygatom, nincs értelme, ahogy annak sincs értelme, hogy sztereotip neoliberális gondolkodónak bélyegezzen meg bárki is.

Abszolút nem áll távol tőlem a politika, a blogba is behozom, ha azt akarom, lévén ez a blog rólam szól, rólam, aki meleg vagyok, részese vagyok ennek az országnak, a társadalomnak. Mindenről van véleményem, s az én véleményem nem egy párt majmolása, ahogy Antibuzzancs, SimonPeresz vagy fenetudja milyen álnév mögé rejtőzködő kommentelők teszik.

Én nem Magyarország ellen munkálkodom, hanem egy normális, morális kérdéseket felvető, objektív, vagy legalábbis értelmes vitát generáló blogot igyekszem összerakni.

Ugyanakkor eszemben sincs moderálni a hozzászólásokat. Bárki szidhat, buzzancsozhat, leírhatja a véleményét. Intelligencia kérdése, ki hogyan teszi. Én nem hirdetek dzsihádot, mint az arabok, sőt, kifejezetten örülök neki, ha több oldalról is olvassák a blogomat és megvitatják azt, ami benne van.  (természetesen azért vannak határok, amiknek  a jóizlés szab gátat)

Várok minden véleményt ;)

 

xoxo Maxen

2009.11.04. | 7 komment | Címkék: szélsőjobb buzi homoszexuális homofób szélsőség homokos divat tüntető

süti beállítások módosítása