Blogtali #1

Első blogtalim.

Jelentem, élveztem!

Jó volt találkozni Meztelencsigával. Ő az egyik ember, akivel nagyon jóban vagyok. Bár most se beszélgettünk túl sokat.

Captain kellemes csalódás volt. Igazából nem tudom, miért furcsálltam vele a találkozást, talán az előzmények komikuma sarkallt erre, végül szét szívattuk egymást...a szó nem rossz, legkevésbé pajzán értelmében. és ígérem, felületet nem, de lehetőséget adok még a visszavágásra ;)

Aztán ott volt még egy régi ismerős...heteró koromból. Ő nem tudom, olvassa-e egyáltalán a blogomat (ha itt vagy, jelezz!). Vele is jó volt találkozni...noha a közeg szokatlan volt.

És Matin...aki feladatként kapta, hogy kövessen meg. Szerencséjére meg is tette, s ez a kis "kényszer" egy hosszú és szép barátság első alapköve...remélem te is így látod :P :D

A pultnál sikerült beszélnem kicsit kontikivel, akit megnyugtattam, az 'Alku' megtörtént, eladtam a testem az Ördögnek  Istennek, de ne féljen, fogok én még komináutolni :)

Defallával keveset beszéltem, kicsit többre számítottam. Ahogy szinte csak pár mondatig jutottunk 979-cel és SPF-fel is. És ezt is nagyon bánom :\

Andreo pedig olyan távol volt végig, hogy felém se nézett :P

És Sviktor...ő betartotta a szabályaimat, amit amúgy sose tesz. Ezúton is köszönöm az italt. Jó társaság! :)

És közben csalok, mert lesem mások blogjait, kit hogy hívnak, kit hagytam ki...Norbit, aki nem is blogger, de mégis vele beszélgettem a legsemlegesebb témáról, a leghosszabban...róla tudtam meg a legtöbbet. És közben sajnálom, hogy nem beszéltem mindenkivel, aki ott volt, főleg nem azokkal, akinek a blogjáról nem is tudok, vagy ritkán tévedek oda.

És igen, a 25 évre titkosított kibeszélés aktív részese voltam, s ha ez a beszélgetés, az őszödi a blogtalis beszéd kiszivárog, komoly blog-polgárháború tör ki, és elsőszámú üldözött lennék...két társammal együtt :D

Végszónak pedig köszönöm az estét. Egy élmény volt uraim!

xoxo Maxen

Ps.: Az előző bejegyzés tárgytalan. =)

2011.01.10. | 7 komment | Címkék: blog budapest meleg blogtali melegbuli

süti beállítások módosítása