Meleg vagyok, nem pedofil!

Miért hiszik sokan azt, hogy aki meleg, az egyszerre pedofil is, és aki pedofil, az biztos, hogy meleg?

A kettő teljesen más!

Számomra elképzelhetetlen, hogy barátságon túl más is legyen egy 20-22 évnél fiatalabb sráccal (sőt, ebből a korosztályból még barátból is kevés van). Melegként a hasonló gondolkodású, érett, egzisztenciával rendelkező melegek irányába kanyarodtam már a legelején, és kategorikusan zárkóztam el a nálamnál jóval fiatalabbaktól.

Ez persze nem azt jelenti, hogy más melegek nem a fiatalabb srácokban keresik a testi-lelki örömöket. Ezt viszont akkor se nevezném pedofíliának. A kettő nálam egyértelműen elkülönül...a pedofília egy nemileg éretlen ember és egy nemileg érett ember kapcsolata...a meleg viszony viszont két szexuálisan érett személy kölcsönös beleegyezésén alapul.

A kérdés már csak az, mennyire más, ha egy negyvenes éveiben járó férfi jön össze egy tizenéves sráccal, vagy ha két tizenéves meleg srác folytat viszont?

És akkor a beleegyezés korhatáráról még nem is beszéltem...

Mindenkinek megvan a maga ideája, de ha valaki közel merészkedik a tűzhöz, az óvatos legyen, nehogy megégjen ;)

xoxo Maxen

Ui.: jelentem, visszatértem, a sablon marad, én is maradok, hallatom a hangom =)

2011.07.12. | 3 komment | Címkék: meleg pedofília homoszexuális homofób viszony

süti beállítások módosítása