Felnőttnek lenni...

...olyan nehéz!

Tegnap meg voltam győződve róla, hogy kirúgnak. Elkövettem egy fatális hibát, majd nem is aludtam egész este, végül a főnököm elé álltam, s elmondtam neki, hogy béna voltam, elrontottam. Mérgesen rám néz, hogy nem, mert ez egy félreértés, s azt, amiről azt hittem, elhagytam, még meg se kaptuk...csak rosszul emlékeztem.

Pedig millió és egy alternatíva söpört végig a fejemben. Mi lesz akkor, ha kirúgnak? Keresnék a fővárosban még munkát, remélem találnék is. Ha viszont nem találnék, kimennék külföldre.

Eddig ez az opció nem jöhetett szóba, de most megváltozott valami, amire még nem tudok magyarázatot adni.

Mindenesetre szeretnék magam köré felépíteni egy biztos környezetet, autót, saját lakást, saját számíze szerint berendezni, utazni, ledoktorálni és újabb diplomát szerezni, aztán élvezni az utazásokat és a földi javakat, tenni valamit a közjóért.

A főnököm azt mondta, ha hibázok, akkor elindul a dominó-effektus, ő ingerült lesz, én még többet hibázok, s egy idő után az összes dominó ledől. Ma kicsit megnyugodtam, most igyekszem visszaállítani a dominókat! (Kell egy Mini :) )

 

xoxo Maxen

2010.10.13. | 9 komment | Címkék: munka külföld állás csőd

süti beállítások módosítása