Vajon visszacsókolna, ha megcsókolnám?

Most jöttem haza a péntek esti buliból. Tele vagyok kérdésekkel és kétségekkel. Eddig sose éreztem azt, hogy a legszívesebben megcsókolnék valakit, de nem lehet. Eddig sose fogott el  a kétség, hogy netán érezhetek-e többet az iránt, aki iránt nem szabad?

Most jöttem haza a péntek esti buliból. Tele vagyok kérdésekkel és kétségekkel. Eddig sose éreztem azt, hogy a legszívesebben megcsókolnék valakit, de nem lehet. Eddig sose fogott el  a kétség, hogy netán érezhetek-e többet az iránt, aki iránt nem szabad?

Most ezt érzem, És bosszant, dühít, mérges vagyok önmagamra. Miért fordul meg a fejemben, hogy több is lehetek annak, aki nem akarja, miért húzom mérges kisfiúként annak a kislánynak a haját, aki tetszik, s ha húzom is, az a kislány ezt miért nem látja, az  a kislány miért mondja azt, hogy én egy pöttyös labdát kergetek, s nem egy érzést?

Mr. X és Mr. Y. Itt vergődöm kettő között. Az egyikük nem akar tőle semmit, mégis közelebb van, mint a másik, az, aki noha nemlétezik(?) azt mondja, szeret.

 

Vajon csak én fantáziálok? Bemesélem egy üres képzelgésbe, hogy ő jelent számomra valamit, s azt akarom hinni, hogy ő csak elnyomja magában azt, amit irántam érez, s közben félek attól, hogy ő nem is érez irántam semmit!

De az is lehet, hogy ő csak egy visszautasítás a számomra, egy olyan elutasító szó, ami nem hagy nyugodni. Tudom, hogy a visszautasítás feldühít, s ő megtette, míg a másik kimondta, hogy "imád". Most akkor én csak kergetek egy pillangót, hogy elkapjam, s a többi közé felszúrjam az élettelen testét egy transzparensre? Vagy valóban képes lennék beleszeretni valakibe, aki nekem a kezdet kezdetén megmondta, hogy nem? S ez nem csak egy sima nem volt, ebben benne volt mindaz, ami bennem világot rombol, ami számomra széttör gondolatokat és érzéseket, minden benne volt abban  a nemben, mindaz, ami távol taszít.

Akkor én most önmagamat sajnálom, vagy az elvesztett lehetőséget, siratok valakit, aki sose volt az enyém, vagy arra vágyom, hogy  kimondja azt, amit érzem, hogy sose fog kimondani? Gyűlölöm és utálom emiatt, de ugyanakkor, feladnék érte bármit, mert úgy érzem, az érzés, amit iránta érzek, olyan erős lehet, hogy félek kimutatni neki, s inkább tartom magam távol tőle, semmint kimondjam, hogy mégjobban hátat fordítson nekem :(

 

xoxo Maxen

2009.10.17. | 5 komment | Címkék: én ő

süti beállítások módosítása