2014.11.29

Tudjátok, minden este, lefekvéskor azt kívánom, mikor felébredek akkor ébredjek mellette és mindez legyen csak egy rossz álom.

Egy rossz álom, amiből fel lehet ébredni, ami után meglehet ölelni és rámosolyogni és arra gondolni, hogy mindez meg sem történt, csak a fejemben egy rossz gondolat erejéig, és a nap végére már el is lehet felejteni.

Tervezem a jövőmet, azt, hogy hogyan lépek túl mindezen, hogyan fogom majd szögre akasztani azt a kabátot, ami 5 évig védett a hidegtől, óvott az esőtöl és vigyázott rám, amikor a nap sugarai égettek. Ez most a következő nehéz lépés, amit már nem akarok meglépni, inkább csak várok türelemmel. Bár nem tudom, mire. Egy vesztes vagyok, mert úgy gondolom, hogy majd izgatottan felhív telefonon és azt mondja, kéri, hogy bocsássak meg és kezdjük újra?

Talán, hiszem ezúttal túl erős az elhatározása és az a gondolata, hogy új életet kezd nélkülem. Bennem viszont soha se volt iylen elhatározás. Ha új albérletet keresek az interneten, mindegy, hogy Budapesten, vagy Angliában, akkor is olyat nézek, ami neki is tetszene. Nem tudom, miért…vagyis, de, persze, hogy tudom! Tudom, mert hiába mondom azt mindenkinek, hogy jól vagyok és tovább tudok lépni, csak pár hét kell, ez hazugság, nem vagyok jól. Nem. Minden nap megállok egy pillanatra, behúnyom a szemem és arra gondolok, mit csináltam rosszul, mit csináltam az elmúlt években, hónapokban, amik ide vezettek? Mit csináltam, hogy csalódott bennem az az ember, akit a világon a legjobban szeretek?

Ezért nem vagyok jól, mert elveszettem őt. És ezért gondolok titokban még arra, hogy van jövőnk, hogy nem vesztettem el teljesen. Még akkor is, ha tudom, ha racionálisan végiggondolva naív és ostoba ábránd is. Nekem szükségem van most erre a gondolatra, mert ha ez nem lenne, már rég nem lennék itt, már rég a szögre akasztattom volna azt a kabátot. Azt a kabátot, amit sose szeretnék elveszíteni és mégis elvesztettem. És mi fáj a legjobban? Hogy tudom, van valaki, aki majd pótolni fog engem Amíg én itt ábrándozom és siratom magam, majd jön valaki, aki sokkal jobb lesz nálam.

2014.11.29. | komment |

süti beállítások módosítása