2015.01.15

elvesztettem minden önbizalmamat, bármit is csinálok, vagy bárhogy is, nincs olyan óra, hogy ne kérdőjelezném meg, hogy sikerül-e, van-e értelme, megéri-e, akarom-e, tudom-e. Mincs olyan nap, hogy ne bánnám meg, hogy anno, hónapokkal ezelőtt nem menekültem el egyedül ebből az orzágból, akárhová, minden nap megbánom, hogy kivettem a lakást és inkább léptem volna ki a konfortzónámból, próbáltam volna szerencsét ausztriában, németországban, vidéki angliában, érzelmileg nem találom a helyem, nem találok senkit, akiben meglenne a szikra, szexuálisan tele vagyok fusztrációval, zavarral, szégyenérzettel, anyagilag pedig azt érzem, hogy lesüllyedek egy havi 120ezres szintre, mert ez az ország erre képes és én erre vagyok alkalmas, és közben egyre több ember gondolja azt rólam, hogy bunkó vagyok, önző, beképzelt és rideg, úgy érzem, az elmúlt pár hónapban annyira hátrányomra változtam és egyedül nem fog ez javulni.

2015.01.15. | komment |

süti beállítások módosítása