A folytatás

Nem hagytam, hogy vége legyen! Képtelen voltam beletörődni a helyzetbe. Beszélem Pupákkal. Harcoltam és kűzdöttem, most pedig próbáljuk megmenteni, változtatni.

Az elmúlt egy hetem kétségbeesésről, reményről és az újrakezdésről szólt. Közben igyekszem erősnek lenni, nem összeomlani. Sírtam eleget, szomorkodtam eleget. Most vidám leszek, újra a régi leszek, de meg is újulok, komolyodom és magabiztosabb leszek. Új célokat tűzök ki magam elé, melyeket megvalósítok.

Vissza megyek külföldre és viszem magammal Pupákot! Megtanulok lovagolni és zongorázni! Lezárom ezt a fél évet, ami mögöttem van, amiben befelé fordultam a vágyaimmal és az érzéseimmel.

Megszorítom Pupák kezét és együtt folytatjuk az utunkat. Egy új utat.

xoxo Maxen

2013.05.28. | 4 komment | Címkék: külföld szerelem érzés pupák

süti beállítások módosítása